Strateginis valdymas: įmonių ir nacionalinės ekonomikos strategijų sintezė
Kiekis
Mokomojoje knygoje nuosekliai apibūdinamas visas įmonės ir nacionalinės ekonomikos
strateginio valdymo procesas, kuris apima tris stadijas: strateginę
analizę, strategijos rengimą ir jos įgyvendinimą. Kiekvienai tokiai
stadijai skiriamas atskiras mokomosios knygos skyrius. Įžanginiame
pirmajame skyriuje pateikiamos sąvokos ir bendriausi principai, kurie
leidžia suvokti strateginio valdymo procesą kaip vieningą sistemą.
Strateginis valdymas bendriausiu požiūriu siejamas su organizacija, kuri
traktuojama kaip žmones bendrai veiklai telkianti sistema, turinti savo
funkcionavimo tikslus, taip pat priemones šiems tikslams įgyvendinti.
Remiantis šiuo apibrėžimu, mokomojoje knygoje tiek atskira įmonė, tiek
visos šalies ekonomika traktuojama kaip organizacija. Atskleisti
strateginio valdymo bendriausi principai ir konkretūs savitumai, kurie
lemia įmonių ir valstybės veiklos ekonomikoje specifiką įvairiais
aspektais. Mokomoji knyga skiriama universitetų ir kitų aukštųjų mokyklų
studentams. Ji bus naudinga visiems verslo praktikams, besidomintiems
strateginio valdymo problematika.