Rinkodaros tyrimai. Teorija ir praktika
Rinkodaros tyrimai. Teorija ir praktika
Išparduotas tiražas
Rinkodaros tyrimai. Teorija ir praktika
Autoriai
Leidykla
Kalba:
lietuvių
Viršelis:
minkštas
Metai:
2012
Formatas (aukštis x plotis):
24,0x17,0
Puslapių skaičius:
408
Knygoje pateikiama rinkodaros tyrimų teorijos ir praktikos medžiaga, skirta verslo vadybos ir rinkodaros specialybių studentams, taip pat dirbantiems šiose srityse praktikams. Knygą sudaro keturios dalys, suskirstytos į 23 skyrius. Pirmoje dalyje nagrinėjama rinkodaros tyrimų paskirtis, proceso ir vykdymo metodologiniai pagrindai. Antroje dalyje gilinamasi į rinkodaros tyrimų metodus ir specifines sritis, trečiojoje – dalyje apibūdinama duomenų rinkimas, apdorojimas, analizė ir tyrimo ataskaitos rengimas, ketvirtojoje – pateikiama praktinė rinkodaros tyrimų projektų rengimo medžiaga.