Lilija Duoblienė

Socialinių mokslų (edukologijos) daktarė, Vilniaus universiteto Filosofijos fakulteto Ugdymo mokslo instituto profesorė, Ugdymo teorijos ir kultūros katedros vedėja. Jos mokslo interesų sritys yra ugdymo filosofija ir multikultūrinis ugdymas, filosofijos, etikos ir kino didaktika.


Išparduota
Lietuvos mokyklos ateitys klaidžiojant antropocene
Knygoje, apžvelgiant bendrojo lavinimo mokyklos kaitą, siekiama projektuoti ateitį, o ne diagnozuoti praeities ir dabarties pokyčius. Norima užčiuopti jau potencialiai ar kol kas tik virtualiai švietimo lauke išskirtinas ateities įžvalgas – sąmoningas ir pasąmoningas, keliant klausimus: kur link pas..
e-knyga
Lietuvos mokyklos ateitys klaidžiojant antropocene
Knygoje, apžvelgiant bendrojo lavinimo mokyklos kaitą, siekiama projektuoti ateitį, o ne diagnozuoti praeities ir dabarties pokyčius. Norima užčiuopti jau potencialiai ar kol kas tik virtualiai švietimo lauke išskirtinas ateities įžvalgas – sąmoningas ir pasąmoningas, keliant klausimus: kur link pas..
e-knyga
Filosofija vaikams ir multimodalus ugdymas
Šioje metodinėje priemonėje pristatomos Lietuvoje ir visame pasaulyje vyraujančios naujausios filosofijos ir filosofinės etikos mokymo mokyklose tendencijos. Nauja – multimodalaus ugdymo – perspektyva atveria į ugdymą įtraukiamų fotografijų, kino filmų ir kitų medijų bei garso galimybes.Ši metod..
e-knyga
Ideologizuotos švietimo kaitos teritorijos
Monografijoje analizuojama ugdymo filosofijos ir ugdymo kultūros problematika. Teigiama, kad ir viena, ir kita tampa ideologizuotomis teritorijomis, kurias atpažinti, suprasti ir jų atžvilgiu kritiškai elgtis reikia švietimo dalyvių sąmoningumo. Užuot būtų ugdomas ir skatinamas, sąmoningumas yra rib..
Išparduota
Ideologizuotos švietimo kaitos teritorijos
Monografijoje analizuojama ugdymo filosofijos ir ugdymo kultūros problematika. Teigiama, kad ir viena, ir kita tampa ideologizuotomis teritorijomis, kurias atpažinti, suprasti ir jų atžvilgiu kritiškai elgtis reikia švietimo dalyvių sąmoningumo. Užuot būtų ugdomas ir skatinamas, sąmoningumas yra rib..
Filosofija vaikams ir multimodalus ugdymas
Šioje metodinėje priemonėje pristatomos Lietuvoje ir visame pasaulyje vyraujančios naujausios filosofijos ir filosofinės etikos mokymo mokyklose tendencijos. Nauja – multimodalaus ugdymo – perspektyva atveria į ugdymą įtraukiamų fotografijų, kino filmų ir kitų medijų bei garso galimybes.Ši metod..
Lietuvos švietimo politikos transformacijos
Ši kolektyvinė monografija „Lietuvos švietimo politikos transformacijos" – tai Lietuvos švietimo politikos tyrimų modelio paieška. Monografijoje mėginama nuosekliai ir sistemiškai analizuoti bendrą Lietuvos švietimo politikos kontekstą, prioritetines švietimo strategijas ir sritis bei švieti..
Pohumanistinis ugdymas. Dekoduoti
Knygoje aptariama švietimo / ugdymo, kultūros ir gamtos sąsaja. Svarstoma, kur ugdant dėti akcentus, kas šiandien yra svarbiausia, o jei visos sritys svarbios, – kaip jos konkuruoja ar sąveikauja, kuria naują pasaulį. Švietimo, kultūros ir gamtos sąsają komplikuoja į jų lauką įsiveržusios ir..
e-knyga
Pohumanistinis ugdymas. Dekoduoti
Knygoje aptariama švietimo / ugdymo, kultūros ir gamtos sąsaja. Svarstoma, kur ugdant dėti akcentus, kas šiandien yra svarbiausia, o jei visos sritys svarbios, – kaip jos konkuruoja ar sąveikauja, kuria naują pasaulį. Švietimo, kultūros ir gamtos sąsają komplikuoja į jų lauką įsiveržusios ir..
Rodoma nuo 1 iki 9 iš 9 (1 puslapių)