Lilija Duoblienė
Knygoje, apžvelgiant bendrojo lavinimo mokyklos kaitą, siekiama projektuoti ateitį, o ne diagnozuoti praeities ir dabarties pokyčius. Norima užčiuopti jau potencialiai ar kol kas tik virtualiai švietimo lauke išskirtinas ateities įžvalgas – sąmoningas ir pasąmoningas, keliant klausimus: kur link pas..
Knygoje, apžvelgiant bendrojo lavinimo mokyklos kaitą, siekiama projektuoti ateitį, o ne diagnozuoti praeities ir dabarties pokyčius. Norima užčiuopti jau potencialiai ar kol kas tik virtualiai švietimo lauke išskirtinas ateities įžvalgas – sąmoningas ir pasąmoningas, keliant klausimus: kur link pas..
Šioje metodinėje priemonėje
pristatomos Lietuvoje ir visame pasaulyje vyraujančios naujausios filosofijos
ir filosofinės etikos mokymo mokyklose tendencijos. Nauja – multimodalaus
ugdymo – perspektyva atveria į ugdymą įtraukiamų fotografijų, kino filmų ir
kitų medijų bei garso galimybes.Ši metod..
Monografijoje analizuojama ugdymo filosofijos ir ugdymo kultūros problematika. Teigiama, kad ir viena, ir kita tampa ideologizuotomis teritorijomis, kurias atpažinti, suprasti ir jų atžvilgiu kritiškai elgtis reikia švietimo dalyvių sąmoningumo. Užuot būtų ugdomas ir skatinamas, sąmoningumas yra rib..
Monografijoje analizuojama ugdymo filosofijos ir ugdymo kultūros problematika. Teigiama, kad ir viena, ir kita tampa ideologizuotomis teritorijomis, kurias atpažinti, suprasti ir jų atžvilgiu kritiškai elgtis reikia švietimo dalyvių sąmoningumo. Užuot būtų ugdomas ir skatinamas, sąmoningumas yra rib..
Šioje metodinėje priemonėje
pristatomos Lietuvoje ir visame pasaulyje vyraujančios naujausios filosofijos
ir filosofinės etikos mokymo mokyklose tendencijos. Nauja – multimodalaus
ugdymo – perspektyva atveria į ugdymą įtraukiamų fotografijų, kino filmų ir
kitų medijų bei garso galimybes.Ši metod..
Ši kolektyvinė monografija „Lietuvos švietimo politikos
transformacijos" – tai Lietuvos švietimo politikos tyrimų modelio
paieška. Monografijoje mėginama nuosekliai ir sistemiškai analizuoti
bendrą Lietuvos švietimo politikos kontekstą, prioritetines švietimo
strategijas ir sritis bei švieti..
Knygoje aptariama švietimo / ugdymo, kultūros ir gamtos sąsaja.
Svarstoma, kur ugdant dėti akcentus, kas šiandien yra svarbiausia, o jei
visos sritys svarbios, – kaip jos konkuruoja ar sąveikauja, kuria naują
pasaulį. Švietimo, kultūros ir gamtos sąsają komplikuoja į jų lauką
įsiveržusios ir..
Knygoje aptariama švietimo / ugdymo, kultūros ir gamtos sąsaja.
Svarstoma, kur ugdant dėti akcentus, kas šiandien yra svarbiausia, o jei
visos sritys svarbios, – kaip jos konkuruoja ar sąveikauja, kuria naują
pasaulį. Švietimo, kultūros ir gamtos sąsają komplikuoja į jų lauką
įsiveržusios ir..
Rodoma nuo 1 iki 9 iš 9 (1 puslapių)