Paslaugų verslas integruotoje rinkoje: permainos ir tendencijos
Kiekis
Monografijoje atskleidžiamos aktualios verslo paslaugų integruotoje rinkoje vykstančios permainos ir tendencijos. Pirmoje jos dalyje, remiantis naujausiomis paslaugų teorijomis ir mokslinėmis koncepcijomis, analizuojami ir vertinami Lietuvos paslaugų sektoriaus raidos kiekybiniai ir kokybiniai aspektai, teorinėje ir praktinėje plotmėje gilinamasi į verslininkystę ir verslumą integruotoje prekių ir paslaugų rinkoje. Didėjančios konkurencijos sąlygomis pagrindžiama svarbi verslo paramos forma - verslo inkubatorius: pateikiamas jo veiklos organizavimo modelis, teoriniu lygmeniu nagrinėjama paslaugų produktyvumo koncepcija.
Antroje dalyje išsamiai nagrinėjami teoriniai ir praktiniai bankų ir draudimo bendrovių paslaugų integracijos bei bendradarbiavimo aspektai, teoriniu metodologiniu bei praktiniu požiūriu nagrinėjamos kūrybinių reklamos paslaugų sektoriaus problemos, apžvelgiami pokyčiai Lietuvos prekybos sektoriuje, pateikiama maitinimo paslaugų įmonių tinklo plėtros regione koncepcija. Skiriama vadybos ekonomikos krypčių doktorantams, magistrantams ir kitiems studentams, mokslo ir pedagoginiams darbuotojams, įvairių sričių specialistams praktikams bei plačiajai skaitytojų auditorijai.