Retorinė ir stilistinė publicistinių tekstų analizė
Retorinė ir stilistinė publicistinių tekstų analizė
Retorinė ir stilistinė publicistinių tekstų analizė
Autoriai
Leidykla
Kalba:
lietuvių
Formatas:
PDF
Metai:
2013
Puslapių skaičius:
351
ISBN
9786094591563
1.79€
Kiekis
-
+
Šioje knygoje analizei pasirinkti viešo kalbėjimo patirtį turinčių kūrėjų tekstai, kuriuose ryški įtikinimo ir įtaigos funkcija, būdinga publicistiniam stiliui, jo centre – oratorių kalbos. Retorinės priemonės iliustruojamos kasdieniais spaudos, televizijos, interneto portalų rašytinių ir sakytinių tekstų pavyzdžiais. Knyga galės pasinaudoti retorikos ir stilistikos specialistai, aukštųjų mokyklų dėstytojai ir studentai, gimnazijų mokytojai ir mokiniai.