Paauglio įtaka tėvų sprendimui pirkti inovatyvias prekes

Paauglio įtaka tėvų sprendimui pirkti inovatyvias prekes
Autoriai
Leidykla
Kalba:
lietuvių
Formatas:
PDF
Metai:
2019
Puslapių skaičius:
176
ISBN
9786090701430
2.68€

Kiekis

-
+

Monografijoje atskleidžiama paauglių daroma įtaka jų tėvų sprendimui pirkti skirtingų kategorijų prekes. Kokybiniais ir kiekybiniais tyrimais patvirtinta, kad vaikų poveikis tėvams yra skirtingas, kai perkamos inovatyvios ir tradicinės (įprastos) prekės. Taigi monografijoje analizuojama, kaip paauglių įtaka tėvų sprendimui pirkti inovatyvias prekes skiriasi atsižvelgiant į analizuojamų prekių kategoriją, vaiko, tėvų ir šeimos charakteristiką. Autoriai išskyrė tris skirtingas paauglio elgsenas, susijusias su jo įsitraukimu į pirkimo sprendimo procesą: paauglio dalyvavimą sprendimo pirkti procese, paauglio daromą įtaką tėvų sprendimui ir paauglio savarankiškumą perkant prekę.


Komentarai

Parašyti komentarą

Norėdami palikti atsiliepimą prašome prisijungti arba registruotis