Komunikacinis saugumas
Šiuolaikiniame pasaulyje mums nuolat siūloma nepasitikėti tuo, ką matome, ką girdime ir kaip suvokiame savo aplinką. Save gerbiantis žmogus turėtų skeptiškai vertinti reklamą, nes, kaip aiškina reklamos specialistai, joje vaizduojamas produktas greičiausiai yra butaforinis. Ryšių su visuomene specialistas paaiškintų, kad politikas nebūtinai myli vaikus (o vaikai jo gal net bijo), todėl nuotrauką, kurioje politikas apsuptas vaikų, reikia suprasti tik kaip bandymą sukurti emociškai šilto žmogaus įvaizdį. Plačiajai publikai skiriami kino filmai neretai pateikia sukrečiančias istorijas apie tai, kad mūsų pasaulis gali būti tik kompiuterinės „matricos“ siunčiamų nervinių signalų rezultatas, psichinės ligos sukurti vaizdiniai ar televizijos naujienų suformuotas įsivaizdavimas apie pasaulį, esantį už mūsų kiemo ribų. Intelektualesnei auditorijai skiriamos knygos aiškina, kad mus supa tik simuliakrai.