Žiniasklaidos ekonomika ir vadyba. Įvadas

Žiniasklaidos ekonomika ir vadyba. Įvadas
Autoriai
Leidykla
Kalba:
lietuvių
Viršelis:
minkštas
Metai:
2013
Puslapių skaičius:
104
Išparduotas tiražas

Knygą sudaro dvi dalys. Pirmoje dalyje, skirtoje žiniasklaidos ekonomikai, aptariami Lietuvos žiniasklaidos industrijų makroekonominiai rodikliai, gvildenamos ekonomi­nės politikos ir žiniasklaidos reguliavimo temos. Antroje dalyje nagrinėjama žinias­klaidos nuosavybės, valdymo struktūrų ir žiniasklaidos turinio problematika, apžvel­giamos vadybos funkcijos, pateikiami pagrindiniai efektyvaus vadovavimo požiūriai, rinkos tyrimo ir rinkodaros procesai.

Komentarai

Parašyti komentarą

Norėdami palikti atsiliepimą prašome prisijungti arba registruotis