Paauglio įtaka tėvų sprendimui pirkti inovatyvias prekes
Paauglio įtaka tėvų sprendimui pirkti inovatyvias prekes
Paauglio įtaka tėvų sprendimui pirkti inovatyvias prekes
Autoriai
Leidykla
Kalba:
lietuvių
Formatas:
PDF
Metai:
2019
Puslapių skaičius:
176
ISBN
9786090701430
2.68€
Kiekis
-
+
Monografijoje atskleidžiama paauglių daroma įtaka jų tėvų sprendimui
pirkti skirtingų kategorijų prekes. Kokybiniais ir kiekybiniais tyrimais
patvirtinta, kad vaikų poveikis tėvams yra skirtingas, kai perkamos
inovatyvios ir tradicinės (įprastos) prekės. Taigi monografijoje
analizuojama, kaip paauglių įtaka tėvų sprendimui pirkti inovatyvias
prekes skiriasi atsižvelgiant į analizuojamų prekių kategoriją, vaiko,
tėvų ir šeimos charakteristiką. Autoriai išskyrė tris skirtingas
paauglio elgsenas, susijusias su jo įsitraukimu į pirkimo sprendimo
procesą: paauglio dalyvavimą sprendimo pirkti procese, paauglio daromą
įtaką tėvų sprendimui ir paauglio savarankiškumą perkant prekę.