Rimantas Želvys
Monografijoje analizuojama, ar yra išmatuojamas švietimo efektyvumas ir našumas. Parodoma, jog remiantis ekonomine paradigma iš tiesų galima išmatuoti / įvertinti švietimo efektyvumą ir našumą˛ tam tikru lygmeniu, tačiau ekonominė paradigma neapima švietimo plačiąja prasme ir yra kitos švietimo dime..
2002 metų vasarą autorius parengė leidinį mokinių tėvams „Kaip išgyventi 2002-2003 mokslo metais. Į pagalbą mokinių tėvams“. Tai buvo pirmas tėvams skirtas tokio pobūdžio leidinys Lietuvoje. Per nepilnus mokslo metus iš knygynų lentynų pradingo visas penkių tūkstančių egzempliorių tiražas, bet kiekv..
Ši kolektyvinė monografija „Lietuvos švietimo politikos
transformacijos" – tai Lietuvos švietimo politikos tyrimų modelio
paieška. Monografijoje mėginama nuosekliai ir sistemiškai analizuoti
bendrą Lietuvos švietimo politikos kontekstą, prioritetines švietimo
strategijas ir sritis bei švieti..
Rodoma nuo 1 iki 3 iš 3 (1 puslapių)