Sužaidybinti ugdymo sprendimai mokyklose
Kiekis
Ši metodinė priemonė skirta būsimiems ir esamiems mokytojams, kurie ieško netradicinių ugdymo sprendimų pamokose, kurie nori išeiti iš „saugių“ vadovėlio ribų ir eiti į kūrybiškumo, patyrimo, motyvuojančių emocijų bei iššūkių ugdymo(si) kelionę. Tai leidžia neapsistoti vien ties dalykinio turinio ir akademinių mokymosi rezultatų siekiamybe. Netgi priešingai – tai padeda dalykiniam turiniui ir akademiniam mokymuisi pereiti į bendresnius ir visa apimančius ugdymo tikslus – bendrųjų kompetencijų ugdymą.
Metodinėje priemonėje rasite aprašytus 4 sužaidybintus ugdymo sprendimus: BET KOKS ŽAIDIMAS (mokymai apie sužaidybinimą), BE KOJINIŲ, ARKLYSTU, ŽAISK VILNIŲ, kurie gali būti pritaikomi mokykloje, t. y. pamokose arba popamokinėje veikloje. Siekiant pritaikomumo sužaidybintų ugdymo sprendimų aprašymuose rasite detaliai pristatytas teorines sužaidybintų ugdymo sprendimų ištakas, reikalingas priemones, atlikimo eigą, rekomendacijas įsivertinimui bei refleksijai, rekomenduojamą literatūrą ir priedus. Svarbu išskirti tai, jog šioje metodinėje priemonėje aprašyti sužaidybinti ugdymo sprendimai skirti pagrindinio ir vidurinio ugdymo lygmens mokiniams. Kodėl? Pirmiausia todėl, kad pasibaigus pradinėms klasėms žaidimas kaip mokymosi būdas po truputėlį nueina į paraštes, o aukštesniosiose klasėse žaidimas tampa kaip nerimta, chaotiška arba tik emociniam pasitenkinimui skirta veikla. Siekėme išsklaidyti šiuos išankstinius įsitikinimus ir parodyti, kad aukštesniosiose klasėse aktyvus mokymasis per sužaidybinimą yra svarbus ir įmanomas.
Sužaidybintų ugdymo sprendimų autoriai yra ugdytojai kūrėjai, kurie mokyklą pažįsta iš vidaus. Jų sukurti sužaidybinti ugdymo sprendimai gimė iš praktinės patirties ir asmeninės iniciatyvos sužaidybinti ugdymą. Jie mielai su jumis susitiks ir įtrauks į sužaidybintų sprendimų patyrimą. Su jais galite susisiekti leidinyje nurodytais kontaktais.