Verslo strategija: atvejo analizė
Mokomojoje knygoje pateikiami žymiausių pasaulio kompanijų, veikiančių turizmo versle (apgyvendinimo, maitinimo, transporto, kelionių organizavimo, laisvalaikio ir pramogų bei sveikatinimo ir grožio puoselėjimo srityse), kurios besivaržydamos tarpusavyje „diktuoja“ šiuolaikines mados tendencijas pasaulinėje rinkoje, atvejai.
Knyga galėtų būti naudinga vadybos ir verslo administravimo ir ekonomikos studijų krypčių bakalauro, magistrantūros studijų studentams, studijuojantiems verslo strategijų, verslo strateginio valdymo, planavimo, taip pat tarptautinio turizmo verslo, turizmo įmonės vadybos ir turizmo planavimo dalykus, bei visiems kitiems, kuriems aktualios teorinės ir praktinės verslo strategijų problemos, taip pat norintiems susipažinti su žymių kompanijų verslo sėkmės paslaptimis.