Vertybės ir ugdymas: tarp kaitos ir stabilumo
Kiekis
Pritariant minčiai apie netolygų globalizacijos poveikį šalies, visuomenės ir
asmens gyvenimui, knygoje siekiama aptarti vertybes ir ugdymą iš kaitos
ir stabilumo perspektyvos. Laikomasi požiūrio, kad orientacija vien į
pokyčius trukdytų įsigilinti į vertybių raidos ir ugdymo procesus, o
vien į stabilumą – naujai apmąstyti vertybių ir ugdymo prioritetus ir jų
prasmę. Metodologinėmis tyrimo prieigomis pasirinkus tarpdisciplininį,
sisteminį ir hierarchinį principą, ryškinamos ne tik vertybių sampratos,
statuso ir turinio raiškos tendencijos, apibūdinamos paauglių vertybių
internalizacijos linkmės, bet ir išskleidžiamos ugdymo įtakos vertybių
kaitai ir stabilumui prielaidos, tarp jų mokymą(si) traktuojant kaip
perspektyvų vertybių ugdymo veiksnį.