Alternatyvi bendrojo lavinimo mokykla: mokyklos naratyvo kontūrai
Kiekis
Monografija skirta edukologijos mokslininkams,
studentams, švietimo politikams ir reformatoriams, pedagogams ir kitiems,
besidomintiems bendrojo lavinimo mokyklos veiklos tobulinimu. Pateikiama
alternatyvios mokyklos samprata, kriterijai, jaunimo mokyklos kaip
alternatyvios tradicinei bendrojo lavinimo mokyklai linkmės ir slinktys,
pateikiami autorės kartu su kolegomis sukurti modeliai, skirti mokyklos veiklos
tobulinimui.
Taip pat pateikiamas autentiškas Projekcinės
pedagogikos modelis. Knygoje pateikti empiriniai tyrimai ir teorinės įžvalgos
sudaro prielaidas alternatyvios mokyklos modeliavimui ir atveria slėpinį, kodėl
iki šiol nedominuoja Lietuvoje laisvojo ugdymo paradigma, kurios jau orientyras
buvo Lietuvos švietimo koncepcijoje(1992) ir LR Švietimo įstatyme(1991).
Monografijoje brėžiami galimi mokyklos kaitos, jos veiklos tobulinimo
scenarijai.