Geros mokyklos koncepcijos įgyvendinimas
Qty
Tautinės mokyklos koncepcija (1989) visa aprėptimi nebuvo įgyvendinta. Kurį laiką bendrojo ugdymo mokykla buvo likusi be konceptualaus orientyro. Jos tęsinys – autorių kolektyvo parengta Geros mokyklos koncepcija (2015). Koncepcijos įgyvendinimas yra ganėtinai sudėtingas ir stringa. Be abejo, jai įgyvendinti nėra vieno recepto, todėl reikia analizuoti jos įgyvendinimo trikdžius, galimybes, modeliuoti galimus scenarijus ir priimti reikalingus sprendimus, ypatingą dėmesį atkreipiant į ugdymo(si) pamatinius dalykus.
Ši
metodinė priemonė skiriama studentams, kurie gilinasi į švietimo
politikos, administravimo, kultūros ir kitus aspektus. Siūlomas toks jos
turinio laukas: 1. Geros mokyklos samprata ir vizija. 2. Konfliktai:
kas tai ir ar galima juos valdyti. 3. Geros mokyklos koncepcijos
įgyvendinimo trajektorijos brėžties eskizas. 4. Bendrojo ugdymo mokyklos
išorinio vertinimo adekvatumas Geros mokyklos koncepcijos turinio
kontekstui. Šioje metodinėje priemonėje nėra vien pateikiama informacija
– skatinama ir patiems jos ieškoti, keliami klausimai, formuluojamos
užduotys. Ši metodinė priemonė traktuotina kaip autorės išleistų Geros
mokyklos problematika darbų papildinys.