Paauglio įtaka tėvų sprendimui pirkti inovatyvias prekes

Paauglio įtaka tėvų sprendimui pirkti inovatyvias prekes
Authors
Publisher
Language:
Lithuanian
Format:
PDF
Year:
2019
Number of pages:
176
ISBN
9786090701430
2.68€

Qty

-
+

Monografijoje atskleidžiama paauglių daroma įtaka jų tėvų sprendimui pirkti skirtingų kategorijų prekes. Kokybiniais ir kiekybiniais tyrimais patvirtinta, kad vaikų poveikis tėvams yra skirtingas, kai perkamos inovatyvios ir tradicinės (įprastos) prekės. Taigi monografijoje analizuojama, kaip paauglių įtaka tėvų sprendimui pirkti inovatyvias prekes skiriasi atsižvelgiant į analizuojamų prekių kategoriją, vaiko, tėvų ir šeimos charakteristiką. Autoriai išskyrė tris skirtingas paauglio elgsenas, susijusias su jo įsitraukimu į pirkimo sprendimo procesą: paauglio dalyvavimą sprendimo pirkti procese, paauglio daromą įtaką tėvų sprendimui ir paauglio savarankiškumą perkant prekę.

Comments

Write a comment

Please login or register to review