Diana Leskovienė
Metodinės priemonės komplekto veikėjai – Šakaliukas ir Šakalytė – per ilgą Žemės evoliuciją išlikę senųjų medžių giminės palikuoniai. Šakaliukų misija yra keliauti per pasaulį ir pasakoti vaikams apie mūsų planetos išsaugojimą, ateities tvarumą, skatinant per užduotis, kad vaikai mokytųsi tyrinėdami..
Metodinės priemonės komplekto knyga mokytojui yra skirta gamtamokslinio ugdymo pedagogams; studentams, kurie studijuoja gamtos mokslus ir pedagogiką; mokinių tėvams (globėjams), norintiems užsiimti su vaikais įdomiomis veiklomis; visiems besidomintiems tvarumo ir darnaus vystymosi problematika...
Metodinės priemonės komplekto knyga mokiniui yra skirta 5–8 klasių mokiniams, kad galėtų pagal kiekvieną temą atlikti rekomenduojamas užduotis ir taip labiau įtvirtintų žinias, gebėjimus, permąstytų ir reflektuotų tvarumo aspektus.5–8 klasių mokiniai jau kelia itin kritinius klausimus savo gyvenime,..
Metodinės priemonės pagrindiniai herojai – Šakaliukas ir Šakalytė – per ilgą Žemės evoliuciją išlikę senųjų medžių giminės palikuonys. Šakaliukų misija yra keliauti per pasaulį ir pasakoti vaikams, kaip galima per gamtos reiškinių pažinimą ir praktinį jų tyrinėjimą atkreipti dėmesį į mūsų planetos i..
Metodinės priemonės pagrindiniai herojai Šakaliukas ir Šakalytė – per ilgą Žemės evoliuciją išlikę senųjų medžių giminės palikuoniai. Šakaliukų misija yra keliauti per pasaulį ir pasakoti vaikams, kaip galima atkreipti dėmesį į mūsų planetos išsaugojimą ir užtikrinti ateities tvarumą, tam pasitelkia..
Metodinės priemonės pagrindiniai herojai Šakaliukas ir Šakalytė – per ilgą Žemės evoliuciją išlikę senųjų medžių giminės palikuoniai. Šakaliukų misija yra keliauti per pasaulį ir pasakoti vaikams, kaip galima atkreipti dėmesį į mūsų planetos išsaugojimą ir užtikrinti ateities tvarumą, tam pasitelkia..
MOKYTOJO KNYGASTEAMukas, įgijęs gamtos mokslų pažinimo paslapčių iš buvusių kelionių (keliauta kitose knygelėse visais metų laikais), nusprendžia pasidomėti naujomis kelionėmis. Pirmiausia jis pasiklausė pasakų apie įvairias karalystes, tačiau visose jose trūko žinių apie gamtos mokslus, todėl STEAM..
MOKYTOJO KNYGASTEAMukas, įgijęs gamtos mokslų pažinimo paslapčių iš buvusių kelionių (keliauta kitose knygelėse visais metų laikais), nusprendžia pasidomėti naujomis kelionėmis. Pirmiausia jis pasiklausė pasakų apie įvairias karalystes, tačiau visose jose trūko žinių apie gamtos mokslus, todėl STEAM..
Showing 1 to 8 of 8 (1 Pages)